Populaire vragen

Betaal ik verzendkosten?

Nee, je betaald bij Mistify geen verzendkosten.

Kan ik mijn bestelling volgen?

Ja, elke bestelling komt met een handige tracking code zodat je de bestelling gedurende de hele verzending kan volgen.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Onze producten worden direct vanuit de fabrikant/leverancier verzonden zodat wij kunnen besparen op opslag -en transportkosten. Dit zorgt ervoor dat we je een lagere prijs kunnen bieden dan de concurrent en de verzendkosten van onze producten voor eigen rekening kunnen nemen.
De keuze om direct vanuit de fabrikant/leverancier te verzenden brengt een iets langere levertijd met zich mee dan dat je wellicht gewend bent. De gemiddelde levertijd van onze producten bedraagt 7-14 dagen.

Kan ik met iDeal betalen?

Ja. Je kunt gewoon veilig, zoals je dat gewend bent, met iDeal betalen in onze webshop.

Verzending

Ik heb geen bevestigingsmail van mijn bestelling ontvangen. Wat moet ik doen?

Het is altijd mogelijk dat de bevestigingsmail terecht is gekomen in je spam folder. Als daar ook geen bevestigingsmail in zit, neem dan contact met ons op.

Naar welke landen verzenden jullie?

Momenteel worden bestellingen alleen bezorgd binnen Nederland.

Wat moet ik doen als een flesje essentiële olie kapot wordt geleverd

Het kan voorkomen dat tijdens de verzending een flesje olie beschadigt raakt. In dit geval maak je een foto en stuur je het naar ons op en zoeken we samen een passende oplossing.

Hoeveel verschillende soorten olie hebben jullie in aanbod?

Wij hebben een pakket van 6 essentiële oliën met onder andere: Lavendel, munt, thee, sinaasappel, rozemarijn & citroengras.